Остекление

• Новости
  •  Виниловые обои

Как выбрать

Печка мангал своими руками
    Стационарный мангал из кирпича на улице – мечта каждого дачника. Выстроить самую надежную и крепкую конструкцию своими руками не составит особенных усилий, а веселить он будет ни один год. Пошаговая аннотация

Заказать балкон с выносом
    Увеличение площади балконной плиты, это и есть расширение по плите. Увеличение производится — путем наваривания металлического каркаса на уровне плиты, но отстоящего от нее на некотором расстоянии.

Алюминиевые витражи вес
    Фасад любого здания – это его лицо. Вот почему так важно, чтобы он выглядел презентабельно. А для этого надо приложить немало усилий. Внешнему облику здания, его конструкции, люди всегда уделяли много

Как подключить светильник видео
    Интернет магазин mebliko предлагает вам широкий ассортимент мебели под заказ, в частности шкафов купе. В каждом доме шкаф купе - это основной элемент мебели, предмет всеобщего внимания . Все ваши пожелания

Двери своими руками видео
    Всегда мечтала о том, чтобы принимать душ стоя, но наличие колонки над ванной мне мешало. Поэтому когда мы стали делать ремонт, я сразу настояла на покупке душевой кабины. Тем более, что я уже заранее

Светодиодные полосы на алюминиевой основе
    10-ки лет везде в публичных местах с потолков нам светят растровые осветительные приборы, часто подмигивая люминесцентными лампами и гудя дросселями. Сейчас светодиодная подмена лампам дневного света

Суши
    Гниёт ли морковь в пакетах при хранении в подвале, погребе, подполе? Как правильно хранить морковь в пакетах, чтобы она не сгнила зимой? Я практиковала такой способ хранения моркови, ничего плохого

Аренда зала недорого
    В частном доме не поместятся все тренажеры, которые позволяют проработать группы мышц. Поэтому нужно выбрать те, которые реализуют все цели (снижение веса, нормализации сердечно-сосудистой системы, развитие

Химический насос
    Много секционный насос перемещает жидкость последовательно из одной ступени в другую, и только после этого вода или суспензия поступает в отводящий патрубок. Вал, отвечающий за вращение рабочих элементов,

Профессиональные услуги по СЕО-оптимизации
    Сегодня, так или иначе, каждый из нас вынужден каждый день ходить в магазин и покупать необходимые для проживания вещи. Будь то продукты, одежда или прочие товары. Однако с бешеным ростом темпа жизни,

Наша галактика розірвала один з найяскравіших супутників Чумацького шляху

Наша галактика розірвала галактику-супутник на чотири "хвоста", фото з сайту aeninform.org

Карликова галактика в сузір'ї Стрільця розпадається на чотири "хвоста" із зірок і хмар матерії під дією гравітаційних збурень, які викликає її більший сусід - наша галактика Чумацький шлях, пишуть астрономи в статті, розміщеній в електронній бібліотеці Корнельського університету.

"Коли малі карликові галактики падають на своїх великих сусідів, приливні сили" виривають "з тіла карликів довгі хвости із зірок - це і сталося з карликовою галактикою в сузір'ї Стрільця", - пояснив один з авторів статті Сергій Копосов з Астрономічного інституту імені Штернберга МГУ ( ГАІШ), чиї слова наводить прес-служба Слоановского огляду неба.

Карликова галактика в сузір'ї Стрільця (Sgr DEG) була колись одним з найяскравіших супутників Чумацького шляху, поступаючись тільки Великому і Малому Магеллановою Хмарам. Ще до її відкриття в 1994 році це скупчення зірок пережило зіткнення зі своєю великою сестрою, що розірвало її на частини. У 1996 році вчені відкрили перший хвіст цієї галактики, а в 2000-му - другий. Ці хвости з'єднуються, що робить їх схожими на вилку з двома зубцями.

Копосов, його колега по ГАІШ Василь Бєлокуров, і інші астрономи з Великобританії, Австралії, Китаю і США відкрили ще два хвоста у покаліченої галактики, проаналізувавши результати останніх спостережень за нічним небом південної півкулі, які проводилися в рамках Слоановского цифрового огляду неба (SDSS R8).

У своїй роботі автори статті спробували знайти "сліди" карликової галактики в сузір'ї Стрільця в південній півкулі, вивчаючи розподіл щільності зірок з особливими властивостями.

Як відзначають дослідники, супутникові галактики зазвичай складаються зі старих зірок, матерія яких містить мало астрономічних "металів" - елементів важче водню і гелію. За оцінками вчених, в небі південної півкулі міститься близько 13 мільйонів таких зірок.

Керуючись цим міркуванням, вчені шукали в каталозі SDSS "смужки" і скупчення із зірок такого типу. Вчені склали карту щільності і відзначили на ній можливі сліди карликової галактики.

На цій карті автори статті виявили третій хвіст карликової галактики в сузір'ї Стрільця, поруч з яким був присутній ще один тьмяний слід із зірок. Така структура нагадує хвост- "вилку" з північного галактичного півкулі.

Вчені побудували ще одну карту неба, на цей раз в іншій системі координат, вибудуваної навколо Sgr DEG і її слідів. З'ясувалося, що обидві "вилки" насправді представляють собою чотири окремих хвоста, частково накладаються один на одного.

Потім Копосов, Бєлокуров і їх колеги проаналізували вік, середні розміри та інші параметри зірок, що населяють "хвости" Sgr DEG в південній півкулі. З'ясувалося, що яскравіший хвіст молодше свого тьмяного сусіда - його зірки містять в собі більше металів і їх видовий склад дещо багатші, ніж в іншому фрагменті Sgr DEG.

Причини формування такої структури не зовсім ясні. Разом з тим, вчені не виключають, що дві пари яскравих і тьмяних хвостів насправді "отщепа" від різних карликових галактик. Перша карликова галактика, яка залишила тьмяну пару хвостів, вже зникла, а карликова галактика в сузір'ї Стрільця ще знаходиться на початкових стадіях розпаду.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram